oncontextmenu="return false">

I just wanna scream!

Usch! Det känns inte bra med den dåliga uppdateringen på bloggen eller dom fotografier som aldrig tas som jag vill visa er. Det är tisdag och skolan har bara varit i 2 dagar...och jag som redan är less...
Det är sista vårterminen på högstadiet och det börjar redan dra ihop sig till nationella proven. Jag är nervös men har också en känsla av att man gör det till en större sak än vad det egentligen är. Idag tog jag och mamma den första sprutan mot hepatit A&B, tror jag att det hette ;) inför Thailand som nu är 48 dagar bort. Om jag skulle välja ut 3 saker som jag är räddast för så skulle väl ordningen se ut så här: 1. Sprutor 2. Spindlar 3. Bojar, så jag var väl inte så jätte glad när jag skulle ta den första av dom 3 sprutor som man ska ta, men det gick ju jätte bra. Det vore kul om jag skulle kunna få veta lite mer om er läsare, t.ex. vilken stad ni kommer ifrån, vilka nojor ni har eller vad ni skulle vilja se mer på bloggen? Jag hoppas på fler tillfällen då det är fortfarnade är ljust då jag kommer hem så att jag kan ta lite kort. Jag skrev detta inlägg för att jag ville att ni skulle veta orsaken till den dåliga uppdateringen så att jag slipper känna mig stressad att skriva ett halvdåligt inlägg bara för att ha kvar läsarna. Jag ber er inte att stanna kvar men jag önskar att ni gör det. Jag är inte sån som jagar prenumeranter, utan jag vill att ni ska läsa min blogg för att ni vill det och för att ni tycker att den är bra. Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0