oncontextmenu="return false">

JUST MY LUCK!


Kanske lite brusig kvalité på bildspelet men det var trots allt min tjejkväll med Ebba & Julia i lördags. Vi lagade en god god tacos och pratade bort den mesta tiden. Sen så gjorde vi något lite "crazy". Vi tuperade vårat hår och sminkade bara ena ögat nästan svart, var det tänkt i alla fall. Då fattades det bara något att måla på läpparna. Vi hade tänkt oss typ något rött färgstarkt läppstift, men vad gör man då man inte hittar något? Jo vi gjorde såhär: Först fuktade vi motsatta sidan av läppen som vi hade målat ögat på, sen så tog vi mjöl och duttade på läpparna. På korten såg det ut som om vi hade tagit bort halva läppen i paint med suddgummit...haha! ;) Eftersom att varken Ebba eller Julia hade sett filmen A walk to remember, så var det ett självklart val att se den. Alla 3 satt och grät som 3 åringar. Man kan ju alltid hoppas på att det finns en lika romantisk, snäll, söt och omtänksam kille som han i filmen (Landon). Take care!

P.s Idag när jag skulle gå ut ur bussen så hände något lite pinsamt. Jag skulle gå ner för trappan och rätt som det var så halkade jag och låg på marken! Det måste ha varit is på något av trappstegen. Det gick så fort så jag han inte ens reagera förän jag låg där...haha! ;) Elina gav mig tummen upp och förmodligen var hon inte den enda som såg mig. Vad ska man säga, det enda jag kunde göra var att skratta åt min klumpighet! ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

haha! en mycket trevlig kväll! ;)

2010-02-14 @ 10:48:26
Postat av: Julia

Julia: Det går alltid galet till när vi 3 är med varandra! :D

2010-02-14 @ 19:05:07
URL: http://hometome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0