oncontextmenu="return false">

In my neighborhood


Dripp dropp..dripp dropp
Lite halvtråkiga bilder kanske men jag tänkte bara visa hur mycket snö vi har kvar uppe i norrland. Jag blir lite avundsjuk när jag både läser och ser bilder på andras bloggar där snön är så gott som bortsmällt, kring 10+ och då till och med blommorna i vissa fall har börjat växa fram igen. Här ser man så mycket som en liten bit av grannens tak, och jag kan inte alls se ut genom mitt fönster p.g.a. en fet snöhög.

Bloggdesign
Någon gång med jämna mellanrum så har jag fått frågan om jag gör bloggdesigner åt andra. Det gör jag egentligen inte men jag kan göra undantag om jag skulle få tid. Annars kan jag alltid försöka hjälpa till så gott som jag kan eller hänvisa er till hemsidan designadinblogg.se som många gånger har hjälpt mig när jag har knacklat mig igenom alla stil- och kodmallar. Sen så är det många gånger upp till sig själv hur mycket man vill lära sig webbdesign. Med det menar jag att mycket går att lista ut själv även om det tar lite tid. Sen så är jag långt ifrån erfaren och inte särskilt duktig på det här med design, men jag är inresserad och försöker lära mig allt eftersom. Men det är alltid tillåtet att fråga mig saker. Det kan ni göra via min mailadress [email protected], så ska jag försöka svara så fort som jag kan.

Kommentarer
Postat av: Liisa

SVAR: Haha ja :D <3



(förlåt för sent svar)

2010-03-31 @ 18:04:04
URL: http://theliisa.se/
Postat av: Evelina

Oj, så mycket snö du hade hos dig :p

2010-03-31 @ 18:07:34
URL: http://evvvelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0