oncontextmenu="return false">

It makes us want more

Som tur är så går vi inte skola på söndagar. Söndagen den 14 februari kommer det bästa av allt - kärleken. Så igår på skolan valde vi att fira alla hjärtans dag i förväg. Aina hade hängt upp röda ballonger i skolans cafeteria och flera av mina vänner sjöng så fint. Nu ska ni inte behöva höra på mitt babbel längre. Lyssna på mina vänner istället...;)


1. Wonderwall - Viktor & Don 2. Umbrella - Mathilda 3. This love - Lovisa & Mathilda 4. She will be loved - Mathilda


Kommentarer
Postat av: Naturflickan

Jag gillade verkligen lovisas röst! Även om de andra var duktiga och modiga som vågade stå där framme också^^

2010-02-13 @ 16:22:54
URL: http://naturflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0