oncontextmenu="return false">

Headache & Back to new year's eve

Min blogglust har verkligen varit i botten. Jag har suttit förvånadsvärt lite vid datorn dom senaste 2 veckorna. Den här dagen har verkligen gått fram i snigel fart. Jag stannade hemma från skolan med en dum och onödig huvudvärk. Men imorgon får jag inte vara sjuk, för tandläkarn har kallat mig idag. Nyårsafton 09-2010 var en helt underbart rolig afton med helt otroliga männsikor, så här får ni se lite mer bilder från nyårs...


Från vänster > Frida <3

Mrs charm! Ibland så kan jag inte låta bli att fråga mig själv varför jag är nyttig när det finns så mycket gott! (men jag vet ju svaret och jag är bara halvägs till mitt slutmål) När vi kom till Mathilda hade hon typ redan en hel del godis och sen så hade Ebba typ minst lika mycket med sig som jag hade, så ja här är väl resultatet av allas bidrag av godis ;)

Från vänster: Ebba, Frida, Mathilda, Don & Kim. Gillar verkligen den här bilden! Fria ungdomar på nyårs! Mer av sånna kvällar tack!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: oKEJ;)

Fina bilder!:)

Var inte Elina med?:O

2010-01-27 @ 20:06:58
URL: http://amandaoe.devote.se
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

åhh vad gott med godis!

2010-01-28 @ 21:07:36
URL: http://ladyjenny.blogg.se/
Postat av: BECKA

Fina bilder på fina vänner :)

Hittade din blogg, babe ;)

Kramis,

2010-02-12 @ 19:24:46
URL: http://beckaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0