oncontextmenu="return false">

Maybe you were right


Jag har bokstavligen shoppat tills jag droppat idag! Jag har haft en jätte rolig dag med Julle på stan. Det är ju riktigt roligt att hjälpa andra hitta kläder. Jag känner mig lite i urbalans just nu efter allt som har hänt och jag känner mig så himmla stressad inför gymnasiet. Över vad jag ska söka in på om jag inte tar mig in på den enda linjen jag vill gå på. Men livet är för kort för att sitta och tycka synd om sig själv. Så det är dags att ta tag i mitt liv och bara göra det som gör mig glad. Imorgon ska syrran vara snäll och hjälpa mig ta kort på det jag har köpt idag, så att ni får se. Bye!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Hoppas det!:)

Har du börjat läsa?=)

2010-01-27 @ 17:58:14
URL: http://amandaoe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0