oncontextmenu="return false">

HEROES OF TODAY!

Aahhhhhhhhhhh! Jag är så j*vla lycklig!
Jag tror inte att jag riktigt har fattat att jag har en egen systemkamera som jag så länge velat ha! Nu ska jag fota och utvecklas till något riktigt bra. Med min nya kamera innbär det för mig en ny start och likaså med bloggen. Min nya bloggadress är nu mera: endagiapril.blogg.se. Den bloggen har jag för en tid sedan förberett och försökt få till den som jag vill ha den. Hoppas att ni fortsätter att följa mig på mitt äventyr mot en bättre skrivare och fotograf! Bloggen låter jag vara kvar eftersom jag ändå har minnen och en hel del utveckling här sedan mitt första inlägg. Tack pappa för att du lånade mig dom sista slantarna, och tack till Ida på Expert som fixade ett toppen pris! ♥ På min nya blogg endagiapril så kommer jag att så småning om att lägga ut min kamera utrustning. Håll utkik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0